Zestaw bezszczotkowy silnik ze sterownikiem i pedał RE4 72V 3000W do gokarta buggy crosskarta

Napięcie: 72V  Moc: 3000W

Typ: bez szczotkowy BLDC

Powiązane
Silnik elektryczny bez szczotkowy 72V 3000W - do quada skutera gokarta buggy
Sterownik silnika bez szczotkowego RE4 - 60V 72V 3000W - do quada skutera gokarta
Pedał gazu do sterowników i silników elektrycznych 4-5V V2S- do gokarta buggy
Zestaw bezszczotkowy silnik ze sterownikiem RE4 60V 2000W do skutera quada gokarta
EAN 5906138392343 Marka POWER CARS Czas dostawy 24h

Cena

1 169,00 zł
Brutto
Codzienna wysyłka do 12:00
Darmowa dostawa od 200zł
 SSL !
Dostępny

Zestaw bezszczotkowy silnik ze sterownikiem i pedał RE4 72V 3000W do gokarta buggy crosskarta

  1. Zestaw marki POWER CARS ™

      1. Silnik bez-szczotkowy typu BLDC - 72V 3000W
      2. Sterownik tuningowy do silników bezszczotkowych - 72V  3000W Red Edition 4
      3. Pedał gazu stalowy V2

Zestaw specjalnie dobranego typu silnika z kontrolerem/sterownikiem o mocy wyższej niż sam silnik. Takie połączenie sprawia, że kontroler nie blokuje mocy silnika i uzyskujemy większą moc szczytową, większą odporność na przeciążenia oraz dłuższą żywotność zestawu. Polecany do napędu i tuningu pojazdów elektrycznych, w szczególności POWER CARSów, mini gokartów, skuterów, mini quadów, ATV i tzw. pocket bike-ów 1tp.

Zestaw przystosowany do pracy z każdym typem zasilania  akumulatorowego zarówno opartego o akumulatory żelowe jak pakiety ogniw.

Programowanie i podłączanie sterownika  - sterownik podłączamy z według następującej kolejności:

  1. Zasilanie sterownika - dwa grube przewody czerwony (plus) i czarny (minus) podłączamy do zespołu akumulatorów zgodnie z ich kolorystyką (choć sterownik posiada swoje zabezpieczenia, między zespołem akumulatorów a sterownikiem sugerujemy zamontować bezpiecznik typu MAXI).
  2. Silnik - 3 grube przewody zasilające silnik (zielony, niebieski, żółty) do ich odpowiedników kolorystycznych silnika
  3. Czujniki Hall - 6 pianową kostkę w sterowniku (sprawdzając czy kolorystyka kabli się zgadza) podłączamy do 6 pniowej kostki silnika. Jeśli silnik nie ma wyjścia czujników Hall, czynność tą pomijamy.
  4. Włączenie sterownika - pomarańczowy przewód opisany "Electric door lock" łączymy z plusem zasilającym sterownik. Wyjście między plusem akumulatora a tym przewodem możemy połączyć do stacyjki/włącznika.
  5. Programowanie - wykrywanie silnika  - (WAŻNE - w tym momencie manetka/pedał nie może być podłączony do sterownika): Sposób I - łączymy ze sobą białe przewody opisane "Inteligent recognition" na 10 sekund podczas których silnik zacznie pracować a sterownik wykryje jego parametry, po czym białe przewody rozłączamy. Jeśli silnik ma pracować w odwrotnym kierunku, ponownie łączymy białe przewody opisane "Inteligent recognition" na 10 sekund.  Sposób II - ręcznie zakręcamy silnikiem w kierunku który nas interesuje, aby silnik wykonał minimum 2 obroty, po czym łączymy ze sobą białe przewody opisane "Inteligent recognition" na 10 sekund, po czym je rozłączamy. Po rozłączeniu białych przewodów  sterownik jest już zaprogramowany do pracy z silnikiem, możemy podłączyć manetkę/pedał itd.

Dane techniczne silnika:

  • Napięcie:  72V
  • Moc - 3000W
  • Pobór  -  7,2/43A
  • RPM / Obroty pod obciążeniem - 4900
  • RPM / Obroty bez obciążenia - 5800
  • Zębatka - 11T na łańcuch typu T8F
  • Fazy - 3
  • Waga - 4.6 kg

Polecane przez POWER CARS ™ Team

Dane techniczne sterownika:

  • Napięcie : 72V
  • Moc sterownika: 3000W
  • Natężenie wyjściowe: 55A
  • Typ złącz sterujących - złącze MTW 2pin i MTW 3pin
  • Waga: 1,82kg

Główne funkcje wyjściowe sterownika (przewody wychodzące):

  1. Electric door lock - włączenie/wyłączenie sterownika
  2. Speed control handle - podłączanie manetki, pedału gazu itp. z czujnikiem halla
  3. Inteligent recognition - automatyczne wykrywanie i programowanie typu silnika i kierunku obrotów.
  4. Shift three speed gear - 3 biegi do przodu 80% (czarny z szarym),100% (rozłączone),120% (czarny z różowym)
  5. Reverse gear - bieg wsteczny
  6. Low lever breake - podłączenie hamulca / powoduje odcięcie sterownika przy hamowaniu
  7. High level brake - czujnik świateł hamowania / wykrywa napięcie w obwodzie świateł hamowania / powoduje odcięcie sterownika przy hamowaniu
  8. Anty theft alarm power - zasilanie alarmu / dodatkowe wyjście DC o napięciu równym napięciu instalacji
  9. Anti thef alarm signal - podłączenie moduły alarmu
  10. Multiple data meter - czujnik prędkościomierza
  11. Conventional meter - czujnik prędkościomierza

Funkcje wewnętrzne sterownika:

  1. Inteligent volage - samoczynne wykrywanie poziomu napięcia prądu stałego  
  2. Super mute - sterowanie wyciszające silnik przy starcie i rozpędzaniu pojazdu
  3. Undervoltage protection - zabezpieczenie akumulatorów - gdy akumulatory zbliżą się do ich minimalnego volatrzu, sterownik odetnie zasilanie chroniąc akumulatory przed pełnym wylądowaniem i uszkodzenie akumulatorów.
  4. Overcurrent protection - zabezpieczenie przed zbyt wysokim natężeniem
  5. Anti-Blocking function - funkcja wykrywająca zastopowany silnik, która  po 3 sek odłącza zasilanie chroniąc zarówno silnik jak i sterownik przed dodatkowym przeciążeniem
  6. MOS tube short circuit protection - automatyczne wykrywanie uszkodzonych końcówek mocy wyłączy sterownik przy uszkodzeniu choćby jednej z nich celem ochrony pozostałych.
  7. Permanen power off - permanentne wyłącznie zasilania, wiele innych sterowników mimo ich wyłączenia dalej pobiera prąd z akumulatorów do ich całkowitego wyczerpania, co w efekcie uszkadza akumulatory.
POWER CARS

Opis

Typ silnika elektrycznego
bez-szczotkowy
Napięcie pracy silnika
72V
Moc ciągła silnika
3000W