Poprzedni
Następny

Sterownik silnika bezszczotkowego RE4 - 48V 60V 1000W - do quada skutera gokarta

Napięcie: 48V, 60V  Moc: 1000W+        

Typ silnika: bez szczotkowy

Powiązane
Silnik elektryczny bez szczotkowy 48V 1000W - do quada skutera gokarta buggy
Pedał gazu do sterowników i silników elektrycznych 4-5V V2S- do gokarta buggy
Zestaw bezszczotkowy Silnik ze sterownikiem RE4 48V 1000W do skutera quada gokarta
Zestaw bezszczotkowy silnik ze sterownikiem i pedał RE4 48V 1000W do gokarta buggy crosskarta
EAN 5906138392169 Marka POWER CARS Czas dostawy 24h

Cena

249,00 zł
Brutto
Codzienna wysyłka do 12:00
Darmowa dostawa od 200zł
 SSL !
Dostępny

Sterownik silnika bezszczotkowego RE4 - 48V 60V 1000W - do quada skutera gokarta

  1. dwu-zakresowy sterownik marki POWER CARS ™ model: RE4 - 48V 60V 1000W

Tuningowy sterownik / kontroler obrotów do silników bez szczotkowych / BLDC. Tak jak inne nasze tuningowe sterowniki bez problemu obsłuży silniki o poziom mocniejsze. Podwyższona wydajność o 20% sprawia, że sterownik jest znacznie bardziej odporny na przeciążenia i tym samym znacznie wzrasta jego niezawodność. 

W zależności od typu silnika potrafi podnieść prędkość obrotową od 10% do 20% zwiększając maksymalną prędkość pojazdu (na 3 biegu).

Współpracuje zarówno z silnikami z czujnikami Hall jak i bez nich. Sterownik współpracuje z każdym typem zasilania akumulatorowego.

3 rewolucyjne tryby jazdy odpowiadające też 3 poziomom zużycia energii :

  1. tryb ECO 80% mocy - bieg 1 - sterownik ogranicza pobór prądu, bardzo przydatne np. gdy baterie są już mocno rozładowane
  2. tryb Standardowy 100% mocy - bieg 2 - jazda ze prędkością standardową
  3. tryb Turbo 120% mocy - bieg 3 - w zależności od typu silnika jaki posiadamy, sterownik w tym trybie wymusza wyższą prędkość od 10% do 20%

Funkcje wewnętrzne:

  1. Inteligent volage - samoczynne wykrywanie napięcia prądu stałego 48 lub 60V podczas wykrywania parametrów silnika Super mute - sterowanie wyciszające silnik przy starcie i rozpędzaniu pojazdu 
  2. Undervoltage protection - zabezpieczenie akumulatorów - gdy akumulatory zbliżą się do ich minimalnego volatrzu, sterownik odetnie zasilanie chroniąc akumulatory przed pełnym wylądowaniem i uszkodzenie akumulatorów. 
  3. Overcurrent protection - zabezpieczenie przed zbyt wysokim natężeniem 
  4. Anti-Blocking function - funkcja wykrywająca zastopowany silnik, która po 3 sek odłącza zasilanie chroniąc zarówno silnik jak i sterownik przed dodatkowym przeciążeniem 
  5. MOS tube short circuit protection - automatyczne wykrywanie uszkodzonych końcówek mocy wyłączy sterownik przy uszkodzeniu choćby jednej z nich celem ochrony pozostałych. 
  6. Permanen power off - permanentne wyłącznie zasilania, wiele innych sterowników mimo ich wyłączenia dalej pobiera prąd z akumulatorów do ich całkowitego wyczerpania, co w efekcie uszkadza akumulatory.

Programowanie i podłączanie sterownika - sterownik podłączamy z według następującej kolejności:

  1. Zasilanie sterownika - dwa grube przewody czerwony (plus) i czarny (minus) podłączamy do zespołu akumulatorów zgodnie z ich kolorystyką (choć sterownik posiada swoje zabezpieczenia, między zespołem akumulatorów a sterownikiem sugerujemy zamontować bezpiecznik typu MAXI).
  2. Silnik - 3 grube przewody zasilające silnik (zielony, niebieski, żółty) do ich odpowiedników kolorystycznych silnika
  3. Czujniki Hall - 6 pianową kostkę w sterowniku (sprawdzając czy kolorystyka kabli się zgadza) podłączamy do 6 pniowej kostki silnika. Jeśli silnik nie ma wyjścia czujników Hall, czynność tą pomijamy.
  4. Włączenie sterownika - pomarańczowy przewód opisany "Electric door lock" łączymy z plusem zasilającym sterownik. Wyjście między plusem akumulatora a tym przewodem możemy połączyć do stacyjki/włącznika.
  5. Programowanie - wykrywanie silnika - (WAŻNE - w tym momencie manetka/pedał nie może być podłączony do sterownika): Sposób I - łączymy ze sobą białe przewody opisane "Inteligent recognition" na 10 sekund podczas których silnik zacznie pracować a sterownik wykryje jego parametry, po czym białe przewody rozłączamy. Jeśli silnik ma pracować w odwrotnym kierunku, ponownie łączymy białe przewody opisane "Inteligent recognition" na 10 sekund. Sposób II - ręcznie zakręcamy silnikiem w kierunku który nas interesuje, aby silnik wykonał minimum 2 obroty, po czym łączymy ze sobą białe przewody opisane "Inteligent recognition" na 10 sekund, po czym je rozłączamy. Po rozłączeniu białych przewodów sterownik jest już zaprogramowany do pracy z silnikiem, możemy podłączyć manetkę/pedał itd.

Przeznaczenie - pojazdy elektryczne o zasilaniu DC 48V lub 60V:

  • Mini go-karty
  • Skutery
  • Mini quady
  • Rowery
  • ATV
  • Mini Buggy
  • POWER CARSy
  • inne pojazdy o napędzie elektrycznym..

Dane techniczne:

  • Napięcie znamionowe :  60V, 48V
  • Moc sterownika 1000W
  • Natężenie wyjściowe 35A
  • Typ złącz sterujących - złącze MTW 2pin i MTW 3pin

 

Polecane przez POWER CARS ™ Team

POWER CARS
610030

Opis

Typ silnika elektrycznego
bez-szczotkowy
Napięcie pracy sterownika
48V
60V
Moc ciągła sterownika
1000W

Pliki do pobrania

Specyfikacja - RE4 48V 60V 1000W

Specyfikacja sterownika - kontrolera obrotów do silników bezszczotkowych RE4 48V 60V 1000W

Pliki do pobrania (671.95KB)